piątek, 6 stycznia 2017

Enjoy the journey

Zostałam poproszona o wyeksponowanie w ciekawy sposób gwatemalskiego banknotu: 5 quetzali przez osoby, które wróciły właśnie z wyprawy na Jukatan. Zdecydowałam się umieścić banknot w shadowboxie. Bazę wykonałam z pudełka, które pokryłam białym gesso i okleiłam w środku bibułą Tima Holtza: Tissue Wrap Melange. Następnie pokolorowałam całość mgiełkami w kolorach zieleni, żółci, rdzy i błękitu. We wnętrze boxa wtarłam Inkę Gold w kolorze starego złota i szmaragdu, oraz dodałam zacieki z Media Fluid Acrylics – Quinacridone Gold. Na bokach boxa odbiłam stemple Carabelle: Live your Dreams. Tekturowe pudełko i małą szkatułkę z paper mache pokryłam czarnym gesso i barwioną pastą, dodałam piasek dla efektu kamienia i pokryłam mediami DecoArt: Antiqiung Cream – Patina Green oraz Media Fluid Acrylics – Quinacridone Gold oraz dwoma kolorami Inki Gold. Szklaną butelkę owinęłam jutowym sznurkiem i przetarłam tuszem. Następnie ułożyłam kompozycję z kwiatów i mchu, uzupełniając ją metalowym, pokrytym patyną liściem, kluczykiem oraz plakietką z serii Tim Holtz Idea-ology: Word Bands. W tak przygotowanego shadowboxa wkleiłam banknot, podklejając go od spodu tekturą, by stworzyć efekt 3D. Uzupełniłam całość monetą – meksykańskim peso. Gdy shadowbox był gotowy, dla większej stabilności nakleiłam go na podstawkę z tektury, którą pomalowałam białym gesso, okleiłam bibułą i pokolorowałam suchymi pastelami. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z efektu :) Z produktów Retro Kraft shop użyłam: bibuły Tima Holtza: Tissue Wrap Melange, Inkę Gold w kolorze starego złota i szmaragdu, Media Fluid Acrylics – Quinacridone Gold, stempli Carabelle: Live your Dreams, małej szkatułki z paper mache, DecoArt: Antiqiung Cream – Patina Green, buteleczki z korkiem 2x7,5 cm, mchu chrobotka w kolorach jasnoniebieskim i morska zieleń, Tim Holtz Idea-ology: Word Bands, metalowego liścia, klucza w kształcie serca. No i oczywiście pudełka, w którym otrzymałam zamówione w Retro Kraft Shop produkty ;) 





Pracę zgłaszam na konkurs Retro Kraft Shop: Wasze Retro Prace 2017 (styczeń) :)

2 komentarze: