sobota, 14 stycznia 2017

Can you feel the love tonight...

... jak śpiewa Elton John. Pierwsze miesiące każdego roku to przecież życzenia składane najbliższym w nadziei na jeszcze lepszą przyszłość, to Dzień naszych ukochanych Babć i Dziadków i oczywiście Walentynki :) A gdzieś pomiędzy tymi datami, dokładnie pół wieku temu moi dziadkowie powiedzieli sobie "tak". Z tej pięknej okazji oczywiście musiał powstać prezent :) Zdecydowałam się na mixed mediowy blejtram, na którym umieściłam ich piękne ślubne zdjęcie w otoczeniu kwiatów i ciepłych barw. Na blejtram nakleiłam bibułę Tima Holtza, którą pokryłam Clear Gesso i pokolorowałam suchymi pastelami. Brzegi przetarłam tuszem Distress w kolorze Rusty Hinge . Przez maskę nałożyłam wzór korzystając z farby Rusty, tekturki pokolorowałam flamastrami i mgiełką Distress. Następnie ułożyłam kompozycję, dodając barwioną herbatą koronkę i metalowe dodatki, a na koniec przykleiłam metalową plakietkę Tima Holtza z cytatem "know in your heart you are loved", postarzoną za pomocą Media Fluid Acrylics - Quinacridone Gold firmy DecoArt. Efekt bardzo mi się podoba :)




Pracę zgłaszam na dwa wyzwania: Kwiatu Dolnośląskiego Dziękuję Ci Babciu i Dziadku

... oraz na wyzwanie 13arts: Love is in the Air

A ponieważ użyłam produktów Retro Kraft Shop: bibuły Tima Holtza: Tissue Wrap Melange, gałązki metalowej 5,2 cm, tabliczki z zestawu Word Bands - Tim Holtz Idea-ology, Media Fluid Acrylics - Quinacridone Gold DecoArtu oraz Farby Rusty - Viva Decor w odcieniu rdzawy brąz, zatem zgłaszam pracę również na konkurs "Wasze Retro Prace" (styczeń 2017) ;)

5 komentarzy:

  1. Mnie też się efekt podoba :)
    Dziękujemy za udział w zabawie Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efektowne wspaniałości
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego
    Dobrosława DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Simply gorgeous! Thank you for joining us over at 13Arts

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful! Thank you for joining us at 13@rts! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous heart canvas thanks for joining us at 13arts!

    OdpowiedzUsuń