sobota, 9 września 2017

Retro Kit "Fabryka Rdzy" vol. 1 - alterowana okładka

Dzisiaj pochwalę się pierwszą pracą którą stworzyłam z cudownym, limitowanym, kreatywnym zestawem Retro Kraft Shop: Retro Kitem. Poprzednią edycję z braku środków niestety opuściłam, tym bardziej więc się cieszę, że tym razem udało mi się załapać na ten zestaw :)
Obecny Kit nosi tytuł "Fabryka Rdzy" i jak wskazuje nazwa, nadaje się idealnie do alterowanych, rdzawych projektów.

Na półce z książkami w moim domu stoi jedna ponad stuletnia pozycja. Niewielka książeczka uchowała się w dobrym stanie, jednak jej okładka próbę czasu przeszła dużo gorzej. Jakiś czas temu postanowiliśmy "ubrać ją" w nowe szatki, nie godzi się przecież takiego staruszka trzymać w łachmanach ;) Książka trafiła do introligatora gdzie otrzymała nową oprawę i znów godnie się prezentuje. Pozostała stara okładka, absolutnie nie do wykorzystania jako oprawa, ale szkoda przecież wyrzucać taką rzecz :p Gdy więc tylko zobaczyłam nowy Retro Kit, wiedziałam, do czego go wykorzystam. Tak oto powstała moja pierwsza praca z wykorzystaniem tego kapitalnego zestawu (i tutoriali Olgi Heldwein na rdzawe tagi ;) ).




Pracę zgłaszam na wyzwanie Retro Kraft Shop


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz