wtorek, 15 sierpnia 2017

Abstrakcyjnie

Witajcie! Dzisiaj mam do zaprezentowania LO na dość niezwykłej kartce, mianowicie na papierze, który stworzyłam od podstaw na warsztatach z tworzenia papieru marmurkowego w cudownej klubokawiarni Macondo. Gdy wyjęłam ją z farby skojarzyła mi się od razu z paroma co bardziej fantasmagorycznymi pracami mojego ulubionego plakacisty Wojciecha Siudmaka. Kiedy więc zobaczyłam najnowsze wyzwanie 13arts


wiedziałam, że to właśnie na tym papierze powstanie moja praca. Puściłam wodze fantazji i stworzyłam nieco mroczne i mocno abstrakcyjne LO:



Today project is LO made on my own handmade marbled paper. Just in the moment I picked it up from paint it reminded me of some works of my favourite Polish poster artist Wojciech Siudmak.

4 komentarze:

  1. Beautiful! Thanks for joining us for the challenge on 13@rts!

    OdpowiedzUsuń
  2. love all the butterflies..thanks for playing with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic art! Thanks for joining us at 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome! Love your take on the Abstract challenge. Thank you for joining us over at 13@rts xx

    OdpowiedzUsuń