sobota, 27 maja 2017

Saturn i Saturna dziwów wieniec

Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam majowy moodboard Mixed Media Place, nie byłam do końca przekonana: słodkie pastele to jednak trochę nie moje kolory. Po chwili jednak moją uwagę przykuła grafika z cytatem, a dokładnie jej tło czyli rozgwieżdżone niebo. Wraz z opisem wyzwania przypomniało mi to o pięknych, rozgwieżdżonych nocach ciepłych miesięcy. Postanowiłam zatem zainspirować się tym skojarzeniem i stworzyć okładkę mojego nowego art journala, która nawiązywałaby do nocnego nieba.

Firstly, when I saw May moodboard of Mixed Media Place challenge I wasn't sure it's for me because pastel colors are not exacly my colors. But then I saw the background of the quote, and then I decided to be inspired by starry skies of those warm months of year.


And so I created my art journal cover in which I wanted to present those starry skies.




Jako faktura posłużyła stara koronka, a niesamowite barwy uzyskałam przy użyciu wosków Finnabair Art Alchemy: polecam je, bo nie tylko dają wspaniałe efekty, ale też pięknie pachną, nawet długo po nałożeniu :)

I used old lace to make a texture and Finnabair Art Alchemy Waxes as colors: I'm absolutely in love with them, they not only look amazing but they also smell so beautiful <3 

Na sam koniec: gdyby komuś cytat z tytułu tego posta wydał się dziwnie znajomy, służę źródłem :)

PS. The quote I used as a title of this post is from the song of SDM Sanctus

5 komentarzy:

  1. just say Love love love for this creation thanks for playing at mmp challenge.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna interpretacja!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Mixed Media Place!

    OdpowiedzUsuń
  3. So creative! Thank you for joining us at Mixed Media Place challenge!

    OdpowiedzUsuń
  4. So interesting and creative!Thank you for playing with us at Mixed Media Place!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunning project - thank you for joining us at MMP xx

    OdpowiedzUsuń