środa, 3 maja 2017

Mini shadowbox

Zainspirowana nowym wyzwaniem Retro Kraft Shop


postanowiłam zalterować małe pudełeczko, które już od dawna czekało na swoją kolej w mojej pracowni :). Zgodnie z zasadami wyzwania, należało użyć minimalnej ilości produktów typowo craftowych, zatem z mediów wybrałam czarne gesso, a do stworzenia tła posłużyły dodatki pasmanteryjne, które odkopałam wśród moich akcesoriów szyciowych: guziki i koronka od babci ;). Następnie pokryłam pudełko trzema kolorami farb: Inką Gold w kolorze starego złota, Ayeeda Paint z linii Metallic 13arts w kolorze niebieskim oraz perłową farbą akrylową. Dołożyłam kawałek gazy, którą obsypałam białym brokatem. Wyzwanie pozwalało na użycie trzech elementów ozdobnych: wybrałam kaboszon z wizerunkiem XIX-wiecznej damy, miniaturkę maszyny do szycia i napis z kolekcji Tima Holtza Metallic Stickers Quotations, który pokleiłam kawałkiem tekturki. Wszystkie elementy zostały przyklejone klejem Magic. Oto jak prezentuje się całość:




2 komentarze:

  1. Świetne małe cacko. :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Teamu!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie i subtelnie ! Dzięki za udział w wyzwaniu Retro Teamu!

    OdpowiedzUsuń