środa, 22 marca 2017

Tale as old as time...

Kierowana sentymentem z dzieciństwa, wybrałam się do kina na "Piękną i Bestię". Film absolutnie mnie oczarował, tak jak jego animowana wersja lata temu. Zainspirował mnie do stworzenia layoutu na wyzwanie Essy-FloresyJak w bajce



(piosenka która chodziła mi po głowie przez cały czas, gdy tworzyłam moją pracę: znana, ale jaka piękna <3 :) )
 LO zaopatrzyłam w obowiązkową czerwoną różę i cytaty, które najbardziej moim zdaniem pasują do morału baśni. Wykorzystałam ulotkę z filmu, papier Scrapberry's oraz duuużo brokatu :)




5 komentarzy:

  1. Śliczne, bajkowe LO :-) Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobał mi się pomysł na wykorzystanie filmowej ulotki! Tego jeszcze u nikogo nie widziałam. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się nie mogłam uwolnić od tej piosenki po obejrzeniu filmu ;) Śliczna praca :) Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. LO prosto z bajki ;) skromnie ale jak najbardziej wg wytycznych ;) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne LO, mocne plamy fajnie współgrają z treścią bajki. Dziękuję za udziała w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń