poniedziałek, 6 lutego 2017

Reality has limits...: steampunkowy tamborek

Witajcie. Dziś postanowiłam połączyć moje zamiłowanie do robótek ręcznych z miłością do steampunkowych projektów, a efektem tego jest alterowany tamborek :) Kompozycję z trybików i metalowych elementów ułożyłam na lnianej tkaninie podklejonej tekturą i filcem i pokrytej białym gesso. Do wykonania tła posłużyła również bibuła Tima Holtza, mgiełki Distress i Lindy's Stamp Gang oraz gęste farbki 13arts z linii Vivid Vintage. Tekturowe elementy pokryłam farbami w kolorach mosiądzu i renesansowej zieleni, dodając Inkę Gold w odcieniu starego złota. Gdy kompozycja była gotowa, całość przetarłam czarnym gesso i farbą Rusty, dodając media DecoArtu: Antiquing Cream Patina Green oraz Media Fluid Acrylics: Quinacridone Gold. By praca była ciekawsza, uzupełniłam ją o meksykańskie peso, a jako zawieszkę zamontowałam kawałek koronki zabarwionej herbatą. Oto efekt końcowy:






Pracę zgłaszam na Retromanię 20 Retro Kraft  Shop


1 komentarz:

  1. Super detale i bardzo fajna kolorystyka. :) Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń